Marian uit Rijssen in de prijzen

De winnaar van de dineractie van Promotie Rijssen-Holten is bekend. Marian van de Willige – Kardol uit Rijssen is de gelukkige winnaar! Zij heeft een dinercheque ter waarde van € 200,- gewonnen, te besteden bij een restaurant naar keuze in Rijssen of Holten.

De winactie maakte deel uit van een campagne die wij onlangs gevoerd hebben om Dit is Rijssen-Holten meer bekendheid te geven. We hebben hierin inwoners, ondernemers en bezoekers uitgenodigd om samen het verhaal van de gemeente te vertellen en zichtbaar te maken binnen én buiten de gemeente.

Afgelopen maandag werd de prijs overhandigd aan Marian. “We waren echt helemaal verrast”, vertelt ze lachend. “Ik zag de actie in de krant staan en heb snel de QR-code gescand. En woensdag kreeg ik ineens de mail, dat ik de winnaar ben … Ik was het eerlijk gezegd alweer helemaal vergeten.” Het gezin reageerde super enthousiast op het nieuws. Zoon Lewis (op de foto) wist meteen waar het gezin het gewonnen diner wil besteden: “Wij gaan naar de Gouden M.” (McDonald’s) grapte hij blij. Waar de dinercheque uiteindelijk besteed wordt, dat is dus nog even de vraag. Maar dat ie goed besteed wordt, dat is wel zeker!

Grote betrokkenheid bij eerste campagne

Met de actie kregen wij veel enthousiaste reacties. Inwoners gingen massaal aan de slag door de social mediakanalen van ditisrijssenholten te volgen, berichten te delen en zich in te schrijven voor de winactie. “Het is mooi om te zien hoeveel mensen zich betrokken voelen bij onze gemeente,” zegt Wim Nijkamp, operationeel manager van Promotie Rijssen-Holten. “Precies dat gevoel van noaberschap en trots willen we laten zien. Deze actie was daar een prachtige start van.”

Samen bouwen aan zichtbaarheid

De komende periode blijven wij werken aan campagnes, samenwerkingen en initiatieven om de gemeente nog beter op de kaart te zetten. Dus blijf vooral onze socials in de gaten houden!